To po prostu ja 馃榿

 


Witam was Kochani馃檪

Nigdy w 偶yciu nie prowadzi艂am 偶adnego bloga , wiele razy zastanawia艂am si臋 , chcia艂am za艂o偶y膰 konto lecz nie mia艂am pomys艂u na to jak go poprowadzi膰 , my艣l臋 偶e g艂贸wn膮 przyczyn膮 by艂o brak pomys艂u na siebie sam膮... Ale tamten rok u艣wiadomi艂 mi 偶e nie mo偶emy odk艂ada膰 niczego na p贸藕niej , bo p贸藕niej po prostu mo偶e nie by膰. Postanowi艂am wzi膮膰 偶ycie we w艂asne r臋ce i prze偶y膰 je na 100% i na pe艂nych obrotach. 


Aktualnie mieszkam w Holandii wraz z moim partnerem zamierzamy zosta膰 tutaj na sta艂e, jeste艣my w艂a艣nie w trakcie poszukiwa艅 naszego wymarzonego i d艂uuugo wyczekiwanego domku♥️ Na ten moment pracuje jeszcze na etacie w firmie Logistycznej, ale r贸wnie偶 tworz臋 sw贸j w艂asny niezale偶ny biznes.  Tak jak wcze艣niej wam wspomnia艂am, tamten rok wiele mi u艣wiadomi艂. Odkry艂am siebie na nowo , nabra艂am wi臋cej pewno艣ci siebie i chocia偶 wiem 偶e jeszcze d艂uga droga przedemn膮 to i tak jestem dumna ze swoich wewn臋trznych zmian ( dla mnie ogromnych) Pewnie chcieliby艣cie wiedzie膰 co mnie tak natkn臋艂o  ? 

Ju偶 wam m贸wi臋 馃榿 S艂uchajcie firma z kt贸r膮 zacz臋艂am wsp贸艂prac臋 odwr贸ci艂a moje 偶ycie o 180°... Pozna艂am wiele warto艣ciowych os贸b, kt贸re s膮 dla mnie mega inspiruj膮ce i warto艣ciowe , po prostu dzi臋ki tej firmie od偶ylam. Otworzy艂a mi ona oczy na wiele mo偶liwo艣ci kt贸re s膮 na wyci膮gni臋cie r臋ki, pokaza艂a inne formy rozwoju ni偶 praca na etacie, zmieni艂a mnie nie tylko wewn臋trzne ale tak偶e i zewn臋trznie dzi臋ki produktom i technologiami jakie posiada... Firma o ogromnym pod艂o偶u naukowo-badawczym za kt贸r膮 stoi sztab naukowc贸w kt贸rzy ci膮gle pracuj膮 by ka偶dy produkt i technologia by艂y dopieszczone. Mam mega satysfakcje 偶e jestem jej cz臋艣ci膮 i wiem 偶e to by艂a najlepsza decyzja w moim 偶yciu馃挄

Stworzy艂am tego bloga, by dzieli膰 si臋 z wami moimi odkryciami w bran偶y BEAUTY, produktami, technologiami kt贸re zdobywaj膮 nagrody na ca艂ym 艣wiecie, ale tak偶e biznesem kt贸ry chc臋 rozwin膮膰 do takiego stopnia, by m贸c zostawi膰 za sob膮 prac臋 na etacie i BY膯 SAMA SOBIE SZEFEM 馃挜 

Co my艣licie o tym ?


Mi艂ego wieczoru 馃尮

Komentarze

  1. Witamy na bloggerze! Mam nadzieje, ze Ci sie spodoba ;) obserwuje!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy