Moja pielegnacja cery



 Siemaneczko :)

Weekend dobiega końca i zaczynamy nowy tydzień, dobrze że zaczynam go drugą zmianą to jeszcze w niedzielny wieczorek można posiedzieć dłużej. Ja każdy niedzielny wieczór poświęcam swojej pielęgnacji, oczywiście codziennie dbam o swoją cerę ale w niedzielę robię to zdecydowanie intensywniej. Zawsze miałam problem ze swoją cerą, wyskakiwały mi wypryski, ciągle zatkane pory za czym szły wągry i inne ustrojstwa... Ale odkąd zaczęłam wprowadzać w życie świadomą pielęgnacje wszystko się zmieniło, oczywiście na plus :)

Pierwszym moim odkryciem, które pomogło mi dogłębnie oczyszczać moją twarz było Lumi Spa <3 Jest to oscylator mikro pulsacyjny z sylikonową nakładką medyczną, która dzięki swoim ruchom dosłownie wymiata z naszych najgłębszych porów wszystkie zanieczyszczenia i dodatkowo dzięki zawartym jonom srebra na swojej głowicy, po opłukaniu pod bieżącą wodą może używać kolejna osoba. Jedno urządzenie dla całej rodziny, myślę że jest to swietne rozwiązanie :) Następnie do mojej pielęgnacji wprowadziłam całą serię produktow (System clear action) przystosowaną do mojego typu cery w której skład wchodzi : pianka z kwasem salicylowym, tonik-jest to bardzo waży, ale też często pomijany produkt przez ludzi oraz krem na dzień i noc Po miesięcznej pielęgnacji miałam już swoje pierwsze efekty, czasem wyskoczy mi jakiś mały 'nieprzyjaciel' ale jest to naprawdę sporadycznie.

Jak już wspomniałam wcześniej , niedziela to czas intensywnej pielęgnacji w moim domu. Wraz z partnerem robimy sobie wieczorne SPA :) Wtedy wjeżdża już : peeling, maseczka i oczywiście Galvanic spa moja kolejna ulubiona technologia, ja ją nazywam 'Wehikuł czasu", Opiera się on na prądach galwanicznych, które od wieków używane są w kosmetologii. Dzięki Galvanikowi i ampułką dedykowanym do tej technologii, niweluje moje kurze łapki, które mega mnie drażnią i działam przeciw starzeniowo na przyszłość :)  W następnych postach opowiem wam więcej o moich ulubionych technologiach, które są najlepsze na świecie i nieee że tylko ja tak twierdzę. Te urządzenia dostały odznaki najlepszych i skutecznych technologii do użytku domowego na całym świecie <3

Lecę ściągać maskę i lecimy z kolejnym etapem :) A wy jak dbacie o swoją cerę ? 

Komentarze

  1. u mnie tez dzisiaj bylo oczywiscie LUMI no i obecnie odpoczywam przy laptopie z nalozona maska ;)wiadomo, ze w niedziele mamy wiecej czasu dla siebie, tym bardziej, ze trzeba nastawic sie na kolejny ciezki tydzien w pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niedziela to najlepszy dzień by po ciężkim tygodniu nasza skóra dostała odpowiednią dawkę dobroci :) <3

      Usuń
  2. Mi ta niedziela minęła za szybko! Chcę taką szczoteczkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo szybko... W sprawie lumi napisz, proszę na instagram :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym produkcje . Dobre oczyszczenie to podstawa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda odpowiednie oczyszczanie naszej skóry to 60% sukcesu, by nasza skóra wyglądała zdrowo :) Jeżeli chcesz otrzymać więcej info na temat tej technologii, zapraszam do kontaktu na priv za pomocą insta https://www.instagram.com/justaa_5/

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo intensywnie myślę nad tą szczoteczką ale muszę jeszcze trochę na nią odłożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam jej od 1,5 roku i to jak moja buzia się zmieniał to jest szok ♥️
      Prawidłowe oczyszczanie to podstawa ☝️
      W razie pytań zapraszam do kontaktu https://www.instagram.com/justaa_5/ 🌹

      Usuń
  5. Nie miałam okazji stosować tej szczoteczki. Bardzo chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do kontaktu na priv https://www.instagram.com/justaa_5/ 🙂

      Usuń
  6. Nie słyszałam o Lumi Spa, ale zaciekawiłaś mnie tym urządzeniem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszam na priv https://www.instagram.com/justaa_5/ 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy