Idealna forma pracy nie istnieje ? W moim przekonaniu istnieje


 Jestem kobietą niezależną i jestem z tego dumna! 💎

Pamiętaj, że jeżeli są chęci to zdobędziesz sukces szybciej niż myślisz. 

Nie skreślaj się tylko dlatego, że w głowie zadajesz sobie pytanie:

" Co ludzie powiedzą? "

A czy oni spełnią Twoje marzenia? 

Opłacą za Ciebie rachunki? 

Zarobią na wakacje z rodziną?

Wyremontują dom/ kupią nowe auto?

Nie!Więc dlaczego się tym przejmujesz? 

Ja przestałam i to stawia mnie na pozycji lidera, bez determinacji nic by się nie udało.

Od  pół roku należę do grupy wspaniałych osób, którzy również tak jak ja są szczęśliwi, że trafili pod skrzydła wspaniałych liderek!



Wsparcie, motywacja są w ten branży bardzo potrzebne, otrzymuje to każdego dnia!

Cieszę się że trafiłam na tą firmę i spróbowałam, pokazała mi ona inne okno na świat. Na ten moment póki co pracuje jeszcze etatowo a wracając do domu zajmuje się pracą online. Bywają gorsze dni, że jestem zmęczona, nie chce mi się  ale ja mam ogromny cel i codziennie mnie motywuje do działania  Wszystko siedzi w naszej głowie, tylko od nas zależy jak potoczą się nasze losy, jak ogarniemy własne życie... Ja wybrałam taką drogę i nie żałuje, codziennie poznaje nowych ludzi, kształcę się i rozwijam i wiem że to tylko kwestia czasu i będę już na dobre sama sobie szefem. Ta firma pokazała mi nie tylko ogromny kierunek rozwoju, przyrostu finansów ale także dała mi ogromną wiarę w siebie, że naprawdę mogę wiele w życiu osiągnąć i lecę bez zastanowienia po swoje , bo to mój czas !!!

Praca z każdego miejsca na świecie , wystarczy Ci tylko dostęp do Internetu, telefon/laptop i to wszystko. Teraz pewnie część z was myśli 'co ona w ogóle pisze, na pewno jest jakiś haczyk ' - i teraz was zdziwię...

NIE, nie ma żadnego haczyka 

Codziennie dołączają do nas nowi, którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu 

Nasze grono się poszerza

Tak więc kochana/kochany wskakuj do nas na pokład, nie pożałujesz! 

Czekam na Ciebie !

Jeżeli również interesuje Cię taka forma pracy i rozwoju napisz w komentarzu na pewno się do Ciebie odezwę !

Buziaczki  

Komentarze

  1. NO KOCHANA! piekne zdjecie <3 nie ma co stac w miejscu i skrolowac facebooka przez 70% wolnego czasu... mamy wiele hobby, rzeczy, ktorymi chcemy sie zajmowac. a tych 'smieszkow' najlepiej jest zbywac albo po prostu sie do nich wymownie usmiechac :D ja z checia bym dolaczyla do Waszego teamu, ale mam juz tyle zajec na glowie, ze nie wyrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to moja bajka i coś, co chciałabym robić :) Ale masz rację, trzeba się rozwijać, trzeba spełniać swoje marzenia, gtrzeba się realizować! Ja bardzo lubię swoją pracę mimo, że wiele osób nazwałoby ją zwykłą korporacją :) A po pracy spełniam się w swoim hobby i swój wolny czas poświęcam na swoje pasje, ale również na kontakt z Wami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, trafiłam tutaj do Ciebie z polecenia Anity (USTIVY) :) W 100% zgadzam się z tym, co napisałaś, że trzeba robić to, co sprawia nam przyjemność i nie warto sugerować się tym, co inni powiedzą. Ja na razie kończę liceum, ale od podstawówki zawsze chadzałam własnymi ścieżkami, dlatego zdecydowałam się na założenie bloga i działalność w sieci :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu sukcesów, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że realizujesz się zawodowo. Pozdrawiam serdecznie
    Justyna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy